Autodesk levert niet alleen de software, ze leveren ook de support die je soms nodig hebt.
Support van Autodesk producten kan op twee manieren.
SUPPORT OP DE ALGEMENE SUPPORTPAGINA’S VAN AUTODESK
Klik hier voor Autodesk Support op AutoCAD LT
Klik hier voor Autodesk Support op Revit LT
SUPPORT IN JE PERSOONLIJK ACCOUNT.
Hiervoor log je in in je persoonlijk account dat je van Autodesk hebt gekregen.
Door in te loggen met je naam en je wachtwoord kom je in de omgeving waar je ook je software kunt downloaden, je licentie koppelen aan de juiste gebruiker, maar ook support aanvragen.
Klik rechts boven op Manage Products and Downloads (Producten en downloads beheren)
Je ziet dan onderstaand scherm.
Klik rechts onder op Contact support.
Onderstaande scherm verschijnt, waarin je de antwoorden op al je vragen kunt opzoeken.
Afhankelijk van je vraag of probleem, krijg je verschillende mogelijkheden om ondersteuning aan te vragen via
– Ava (de support-robot)
– e-mail
– Chat
– Telefoon
Via e-mail support aanvragen kan via onderstaande link:
https://knowledge.autodesk.com/contact-support/websupport/signing-account